برترین کارگاه های مقاله نویسی و روش تحقیق در سراسر ایران

آموزش کامل و عملی روش تحقیق و مقاله نویسی (به صورت حضوری و غیر حضوری on line) توسط استاد دکتر محمدتقی احدی

آموزش کامل و عملی روش تحقیق و مقاله نویسی (به صورت حضوری و غیر حضوری on line) توسط استاد دکتر محمدتقی احدی

کارگاه تحقیق و مقاله نویسی در سراسر کشور توسط استاد نمونه دانشگاه دکتر محمدتقی احدی
آموزش عملی مقاله نویسی و روش تحقیق در علوم پزشکی، علوم پایه، زیست شناسی، میکروب شناسی، علوم انسانی و روانشناسی
با برترین تکنیک و متد پیشرفته گام به گام برای اولین بار در ایران، روشی بی نظیر در آموزش مقاله نویسی، رزومه نویسی و روش تحقیق
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با دکتر محمدتقی احدی با شماره 09144515486 تماس بگیرید.

۴ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

 

لایو جالبی روز یکشنبه 27 تیرماه 1400 با حضور دکتر محمدتقی احدی، استاد برجسته و نمونه دانشگاه و پژوهشگر منتخب علوم پایه پزشکی و مدرس کارگاه ها و دوره های آموزشی مقاله نویسی در اینستاگرام برگزار خواهد شد.

فرصت رو از دست ندهید و در اینستاگرام با مراجعه به dr_ahady@ روز یکشنبه 27 تر ماه 1400 راس ساعت 18 عصر در لایو مربوط به انتخاب رشته تحصیلی در دانشگاه شرکت نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۰۰ ، ۱۳:۰۵
محمدتقی احدی

برای آموزش مقاله نویسی، دوره ها و کارگاه های متعددی توسط موسسات و مراکز علمی مختلف برگزار می شود. اما تفاوت اساسی بین این دوره ها در مجری و مدرس و استاد دوره و کارگاه است. توانمندی و تجارب استاد و مدرس دوره مقاله نویسی، نقش اساسی در یادگیری شرکت کنندگان دارد. کارگاه یکروزه و پیشرفته مقاله نویسی که در 7 مرداد 1400 برگزار خواهد شد، همچنین دوره آموزشی کامل مقاله نویسی که در مرداد و شهریور 1400 بمدت 40 ساعت به صورت مجازی برگزار خواهد شد توسط یکی از باتجربه ترین و موفق ترین اساتید کشور تدریس خواهد شد. آقای دکتر محمدتقی احدی، استاد برجسته و نمونه دانشگاه، پژوهشگر منتخب علوم پایه پزشکی، مدرس این دوره های آموزشی هستند.

فرصت را از دست ندهید. واقعا فردا دیر است. همین امروز اقدام به ثبت نام نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به اطلاعیه های کارگاه یکروزه و پیشرفته مقاله نویسی و دوره آموزشی کامل مقاله نویسی مراجعه کنید.

برای راهنمایی و مشاوره می توانید با شماره 09144515486 تماس حاصل فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۰۰ ، ۱۹:۲۶
محمدتقی احدی

مطابق نظر شرکت کنندگان در دوره های آموزشی و کارگاه های قبلی مقاله نویسی، کارگاه ها و دوره های اجرا شده توسط آقای دکتر محمدتقی احدی، عالی ترین و برترین کارگاه ها در سطح کشور می باشند. خوشبختانه، بنابه درخواست جمع زیادی از علاقمندان، کارگاه یکروزه و پیشرفته مقاله نویسی در 7 مرداد 1400 به صورت آنلاین و مجازی برگزار خواهد شد. مدرس دوره جناب آقای دکتر محمدتقی احدی، استاد نمونه دانشگاه، پژوهشگر برتر علوم پایه و داور بین المللی مقالات آکادمی پابلونز آمریکا هستند.

مهلت ثبت نام از 20 تیر لغایت 31 تیرماه 1400 می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09144515486 تماس حاصل نمایید.

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۰۰ ، ۱۳:۲۵
محمدتقی احدی

کارگاه مجازی و دوره آموزشی مقاله نویسی در تابستان 1400 برگزار می شود. ایتاد این دوره کامل و بی نظیر، آقای دکتر محمدتقی احدی، استاد نمونه دانشگاه و پژوهشگر برتر علوم پایه پژوهشی هستند. مهلت ثبت نام 19 لغایت 31 تیرماه 1400 و شروع دوره آموزشی از 7 مرداد ماه 1400 می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09144515486 تماس بگیرید.

لطفا اطلاعیه و پوستر دوره آموزشی مقاله نویسی را حتما مطالعه کنید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۰۰ ، ۱۷:۰۱
محمدتقی احدی